Office Delve je nástroj pro vyhledávání nové generace v rámci Office 365. Delve vám pomůže objevit informace, které jsou pro vás v Office 365 v současnosti pravděpodobně nejzajímavější. Současně vyhledává i informace o dalších lidech ve společnosti. Nemusíte si pamatovat název dokumentu ani místo jeho uložení. Delve zobrazí dokumenty bez ohledu na to, kde jsou v Office 365 uložené. Současně lze tyto dokumenty snadno třídit a přehledně kategorizovat. Čím více spolupracujete s ostatními, tím více informací zvládne zobrazit.
PřečístNastavení propojení Office 365, konkrétně e-mailů, kalendářů a kontaktů s iOS zařízeními. Popis je zaměřen na využití nativních aplikací, které jsou v iOS zařízeních po jejich zakoupení.
PřečístNastavení Microsoft Outlooku, konkrétně e-mailů, kalendářů a kontaktů s iOS zařízeními.
PřečístSada nástrojů pro spolupráci. Jinak řečeno Office na každý den. Všechny obsažené aplikace a nástroje vám umožňují pracovat se svými soubory, e-maily a dalšími daty kdekoliv, kdykoliv a ž jakéhokoliv zařízení.
PřečístJak využít skupiny Office 365 pro týmovou spolupráci. Potřebujeme-li pracovat v týmu, komunikovat, sdílet dokumenty či kalendář můžeme k tomu využít skupiny Office 365. Jedná se o pracovní prostor sdílený členy skupiny.
PřečístJak založit skupinu Office 365 pro týmovou spolupráci. Popis je zaměřen vytvoření skupiny, přidání členů skupiny a nastavení možností skupiny.
PřečístSlužba (nástroj) OneDrive pro Firmy je prostor pro vaše dokumenty a soubory. Standardně bývá určen pro firemní dokumenty, které nepatří do konkrétní firemní agendy (spisová služba, …). Dalo by se to přirovnat k souborům, které jste zvyklí mít na svém lokálním disku, síťovém osobním disku, pracovní ploše atd.
PřečístJedná se o digitální poznámkový blok, který vám pomůže vytvářet a organizovat vaše poznámky na jednom místě. Při jeho návrhu se Microsoft snažil o to, aby to co nejvíce odpovídalo papírovému bloku, tak jak jste zvyklí ho používat. Současně ale přináší řadu výhod jako je sdílení poznámek s kolegy, propojení na úkoly či schůzky a řadu dalších.
PřečístSlužba (nástroj) Skype pro Firmy je, podobně jako klasický Skype, komunikační nástroj pro vaši komunikaci. Máte možnost komunikovat nejen s kolegy v práci, ale i partnery se kterými spolupracujete. Můžete posílat rychlé zprávy, pořádat videokonference, online schůzky a sdílet aplikace či obrazovku nejen z počítače, ale i mobilního telefonu nebo tabletu.
PřečístModul Video slouží ke sdílení videí v rámci vaší organizace. Uživatelé mohou nahrávat svá videa, sdílet je v okruhu lidí z organizace a také zhlédnout videa druhých uživatelů. Jedním z možných využití je sdílení videí pro plánovanou marketingovou kampaň, protože nabízí dostatečně velké úložiště, rychlé nahrání, zpracování a v neposlední řadě taky jistotu, že se videa budou šířit pouze tam, kam chcete. Výhodou je možnost přehrát si videa na jakémkoliv zařízení. Video se plně přizpůsobí vašemu zařízení a nastaví optimální rozlišení videa.
PřečístYammer, neboli FaceBook pro firmy. Tedy prostor pro komunikaci a sdílení informací napříč společností formou sociální sítě. I když možná nemáte sociální sítě rádi, tak Yammer je dobré chápat trochu jinak. Jedná se o místo, kde se můžete rychle a efektivně dozvědět informace, které potřebujete a jen forma jakou se zde komunikuje je shodná se sociálními sítěmi.
Přečíst